Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Παρασκευή 29 Ιουλίου 2016

60ΧΡΟΝΟΣ ΜΥΤΙΛΗΝΙΟΣ ΤΑΞΙΤΖΗΣ: ΧΡΩΣΤΑΩ ΟΑΕΕ, ΕΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΕΦΤΑΣΑ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΑΡΚΑΡΩ ΣΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ…

«Aπό το 1984 στην πιάτσα αγαπητέ μου. Ούτε εγώ ξέρω πόσες χιλιάδες ένσημα έχω κολλήσει. Μέχρι το 2011
ήμουν μια χαρά, πλήρωνα τις εισφορές μου στον ΟΑΕΕ κανονικά. Δυσκολεύομουν βέβαια λίγο τον χειμώνα όταν «έπεφτε» η πελατεία, νησί είμαστε βλέπεις, αλλά και πάλι τα καταφέρναμε. 

Έκτοτε…δεν μπορώ να πληρώσω τίποτα. Τα έχω αφήσει όλα. Θα κοιτάξω την οικογένεια μου να ταϊσω, να φροντίσω τους δικούς μου ανθρώπους και όχι να πληρώνω το κράτος με τις παράλογες απαιτήσεις του. Και αναφέρομαι βέβαια στον ΟΑΕΕ και στην εφορία. Στην Μυτιλήνη βγάζω με το ζόρι 50 ευρώ μεικτά την ημέρα. Τι να πρωτοπληρώσω; Τα καύσιμα μου; Το πετρέλαιο; Τους λογαριασμούς; Το φαγητό που πρέπει να φάμε; Έχω χίλιες δυο υποχρεώσεις οι οποίες δεν «βγαίνουν» με τίποτα. Σε κάθε περίπτωση προέχει η οικογένεια μου. 

Τους ελεύθερους επαγγελματίες τους έχουν «γονατίσει», «εξολοθρεύσει». Μηδέν αφορολόγητο και 26% φόρο από το πρώτο ευρώ. Προσπάθησα να διακανονίσω τις οφειλές μου προς την εφορία αλλά δεν τα κατάφερα. Έδωσα κάποιες δόσεις, ως εκεί άντεξα, και μετά σταμάτησα. Δεν είχα άλλα λεφτά. Με «πέταξαν» εκτός ρύθμισης. Το χρέος μου προς την εφορία ανέρχεται στις 4.000 περίπου και προς τον ΟΑΕΕ στις 30.000 ευρώ. Πολλά λεφτά. Δεν μπορώ να τα δώσω. Αν δεν αλλάξουν πολιτική, έτσι ώστε να «ανασάνουν» οι ελεύθεροι επαγγελματίες και μαζί τους όλες οι επαγγελματικές ομάδες, «φως» δεν θα δούμε ποτέ. Ούτε ανάπτυξη. 

Το μόνο που μας μένει είναι να «σηκώσουμε» μια επανάσταση και ότι θέλει ας γίνει. Δεν φτάνουν όλα τα βάσανα που τραβάω, μου ήρθε και χαρτί, ειδοποιητήριο για την ακρίβεια, από το ΚΕΑΟ. Με απειλούν με κατασχέσεις. Τι θα πάρουν; Οι γονείς μου, μού άφησαν κάτι χωραφάκια με ελιές…Αν θέλουν ας τα πάρουν. Και να προσπαθήσω να τα πουλήσω, ακόμη και αν βρεθεί κάποιος, θα μου δώσει πενταροδεκάρες. 

Τα κορίτσια μου, οι κόρες μου έφυγαν από κοντά μου. Η μία έφυγε για το εξωτερικό. Μετανάστευσε στην Αυστραλία. Τι να κάτσει να κάνει εδώ; Αυτή η κατάσταση δεν αντέχεται άλλο. Είναι τόσα πολλά αυτά που με εξοργίζουν. Τα σκέφτομαι και τρελαίνομαι…Δεν μπορεί κάποιος υπάλληλος του δημοσίου τομέα με 20 χρόνια προϋπηρεσίας να παίρνει 1.000 ευρώ και βάλε σύνταξη και εγώ που δούλεψα 40 χρόνια, έκανα μέχρι και στα καράβια, να πάρω σύνταξη με το ζόρι…800 ευρώ» δηλώνει εξοργισμένος στο bangladeshnews.gr, oΚώστας Τουμάνης, οδηγός ταξί από την Μυτιλήνη.

Κώστας Τουμάνης, οδηγός ταξί στην Μυτιλήνη: «Μου έφυγαν οι κόρες μου, «έφυγαν» και τα λεφτά και η όποια άνεση και αξιοπρέπεια απολαμβάναμε πριν από λίγα χρόνια. Πως περνάω την ζωή μου; Κάθομαι σε ένα σπίτι με την γυναίκα μου, πίνω μια μπύρα και κοιτάζω τα ντουβάρια. Επισκέπτομαι που και που τα χωράφια με τις ελιές… Δεν την λες ακριβώς και ξέγνοιαστη ζωή…».
kostas2
Αεροδρόμιο Μυτιλήνης: Περιμένοντας με την…ψυχή στο στόμα…τους πελάτες και τα πολύτιμα ευρώ τους…

ΝΙΩΘΩ ΤΟΣΟ ΠΙΕΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΖΩ, ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ…ΜΠΑΡΚΑΡΩ ΞΑΝΑ ΜΕ ΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ!

«Ξέρω άτομα από το Υπουργείο Συγκοινωνιών που δεν έβγαλαν καν το δημοτικό, που τους έστελνε το ΠΑΣΟΚ νύχτα για να βγάλουν το γυμνάσιο και παρά τις περικοπές…εξακολουθούν να παίρνουν 1.200 ευρώ σύνταξη. Ξέρω άτομο από το χωριό της Γέρας που λαμβάνει σύνταξη αναπηρίας, «παίζει» τον τυφλό, αλλά οδηγεί κανονικά…αμάξι και μηχανή. Πως να πας μπροστά όταν επικρατούν τέτοιες λογικές; Δυστυχώς μας έχει «πλακώσει» το αυτοκίνητο, το ταξί έχει γίνει ο «τάφος» μας. 

Ξέρετε τι έφτασα να κάνω; Αίτηση σε ναυτιλιακές εταιρείες για να με πάρουν πίσω στα καράβια! Και είμαι 60 χρονών…Μου είπαν όμως, πως είμαι πολύ μεγάλος για να με προσλάβουν. Αν και έχω δίπλωμα ΄β μηχανικού, δεν με θέλουν…Τι να κάτσω να κάνω στο ταξί; Καθώς σας μιλάω, είμαι στο αεροδρόμιο Μυτιλήνης εδώ και μια ώρα, 15ος στην σειρά, και περιμένω τους επιβάτες από την πτήση της Aegean. «Καρφωμένος» μέσα στον ήλιο. 

Αν θέλει κάποιος να τον πάω στην πόλη, θα τον πάω…Ελπίζω όμως ότι κάποιος θα θέλει να τον πάω σε κανένα χωριό…Αν «πετύχω» καμιά τέτοια κούρσα θα αισθανθώ λες και κέρδισα το τζόκερ. Και το τζόκερ όμως να κέρδιζα στην πραγματικότητα, πάλι δεν θα τον πλήρωνα τον ΟΑΕΕ. Μου είπαν από το ταμείο, πως αν δώσω 10.000 ευρώ και κατεβεί το χρέος μου στις 20.000 ευρώ, θα μου δώσουν κανονικά την σύνταξη μου αλλά θα μου παρακρατούν αναγκαστικά κάθε μήνα, ένα μέρος μέχρι να «σβήσει» η οφειλή μου. 

Μα και τα κτήματα μου να πουλήσω, αυτά τα μικρά και λίγα, ούτε 5.000 ευρώ δεν θα καταφέρω να μαζέψω. Είμαι 60 χρονών. Πόσο θα αντέξω ακόμη, 12 και 15 ώρες στον δρόμο καθημερινά; Οι περισσότεροι συνάδελφοι μου βρίσκονται στην ίδια άσχημη κατάσταση με εμένα. Ξέρω περίπτωση που χρωστά…48.000 ευρώ στον ΟΑΕΕ. Από που θα τα βρει τα λεφτά αυτά; 

Το μεγάλο πρόβλημα είναι πως δεν υπάρχουν οι προϋποθέσεις για ανάπτυξη. Δεν παράγουμε τίποτα. Ούτε γεωργία, ούτε βιομηχανία. Πως θα ξεχρεώσουμε; Δηλαδή είμασταν 400 χρόνια σκλαβωμένοι στους Τούρκους και τώρα θα κάτσουμε άλλα 100 στους Γερμαναράδες μέχρι να σηκώσουμε κεφάλι;».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...